czwartek, 25 lutego 2016

Men's gift ideas with Jula Akinina

Cześć!

Dziś z Wami jest Julia i chciałabym podzielić się z Wami projektami, które mogą być dobrym prezentem dla mężczyzny z każdej okazji! Normalnie to nie jest proste dla mnie, żeby wymyślić co dać mojemu tacie czy bratu/ 
..... ale jest dużo rzeczy, które możemy stworzyć samodzielnie!

Hello!
Today Julia is here and I want to share with you the projects which can become good presents for men for every holiday! Usually it's not so easy for me to find out what to give to my fatner or brother.. 
..but there are a lot of things what we can create ourselves!


A więc oto moje projekty, pierwszym z nich jest LO dla mojego chłopaka.
Uwielbiam to zdjęcie, zostało zrobione na wakacjach. Użyłam dużo tekturek z zębatkami oraz aparat polaroid.

So here are my projects, and the first one is the layout about my boyfriend.
 I love this photo, it was taken when we were in our vacation trip in Crimea. I used a lot of gear chipboards and one cute polaroid camera on this LO.

 Close-ups:



Chipboards used:

Podróże - aparaty - mini 9szt.





Drugi projekt to kartka dla "Najlepszego Taty"

My second project is the card for "The best Dad"


Details:


Chipboards used:

Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.


Innym projektem jest koperta na pieniądze, ponieważ pieniądze to najlepszy prezent :)
Rosyjski napis to "Wszystkiego Najlepszego" oraz "Najlepsze życzenia"

Another gift idea is the envelope for money, because money is the best present! :)
The russian sentiments says "Happy Birthday" and "Best Whishes"




Chipboards used:

Zębatki - zębatki zestaw #1 z kołem

Gwiazdka z nieba - gwiazdki duże spiczaste 12szt

Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.




Ostatni mój pomysł to saszetki na paszporty! Lubię tworzyć okładki ponieważ nie zajmuje to dużo czasu i jest fajnym małym prezentem! Zaprojektowałam 3 męskie okładki z użyciem zębatek i gwiazdek. 

And the last idea is the Passport covers! I like to create different covers because usually it doesn't take a lot of time but it is really a good little present! I created 3 masculine covers using the gear and star chipboard.







Chipboards used:

Drobne elementy - trójkąciki w arkuszu

Gwiazdka z nieba - gwiazdki duże spiczaste 12szt

Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.


To wszystko na dzisiaj! Mam nadzieję, że te projekty Was zainspirowały!
 Dziękuję, że wpadliście! Do zobaczenia wkrótce!
 Julia

 That's all for today! I hope my projects Inspired you!
Thanks for stopping by!
See you soon!
Julia

1 komentarz: