poniedziałek, 19 stycznia 2015

Jesienny uśmiech

Witajcie.

To moja pierwsza inspiracja dla I Kropki, z czego ogromnie się cieszę.
Dziś chcę Wam pokazać album, który przygotowałam dla moich rodziców z okacji Dnia Babci i Dziadka.
Zrobiłam go na bazie albumowej oklejonej kolekcją Zakochaj się w jesieni. Użyłam tez tekturek z tej kolekcji. Poza tym album ozdobiłam kwiatami i  kolorowymi liśćmi, ponieważ zdjęcia zamieszczone w albumie zostały wykonane właśnie podczas jesieni.

Hello.
It is my first inspiration for I Kropka, what makes me very happy.
Today I want to show you album, that I prepared for my parents for Grandparents Day on the beermate base, covered with a Fall in Autumn collection. I used chipboards from this collection too. Moreover I decorated album with flowers and colorfull leafs, becouse pictures from album has been taked exactly in Autumn 










Przygotowałam również kartkę, wykonaną z papierów Zakochaj się w Jesieni. Użyłam tekturkowego ornamentu i malutkich motyli. Nie mogło zabraknąć kwiatów oraz lnianego sznureczka.
Moreover, I created this card. I udes papers from Fall in Autumn, ornament chipboard and little butterflies chipboards.I could not miss flowers and linen thread.






Użyłam: 
I used:

Pozdrawiam,
Greetings





1 komentarz: