środa, 22 października 2014

Altered Trinket Box

Hi there crafters! 
Witajcie wszyscy !
Sharm here to share a project with  you. 
Sharm tutaj , chcę Wam pokazać mój projekt. 

I love making projects that are usable and that usually revolves around altering everyday things that we have lying around. I admit, the process is messy, the cleaning up is tiresome and the wait is long. 

Kocham robić projekty, które są użyteczne i które zazwyczaj obracają się wokół zmieniających się codzienne rzeczy, które mam  wokół siebie. Muszę przyznać, że proces ten jest brudny, oczyszczenie jest męczące i oczekiwanie jest długie.

But, once you have completed the project, the feeling of having achieved what you pictured in your mind is beyond belief! :) I reckon you will agree? I still consider myself a newbie where mixed media is concerned, so bear with me at my attempt in creating this little altered trinket box. I hope you will like it! :)

Ale, po zakończeniu projektu,  osiągając to  co jest na zdjęciu  i w swoim umyśle jest nie do uwierzenia! :) Sądzę, że zgodzicie się ze mną? I nadal uważam się nowicjuszem w mix mediach , więc to kolejna moja próba w tworzeniu tego trochę zmienionego pudełka. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)





Materials Used:
Użyłam :

Animals - Butterflies Medium - 30 pieces

Graphic 45 Patterned Paper, Cabochon Setting, Silks, Twinkling H2O, Distress Paints, Ribbon, Twine, Flowers & Pearls




1 komentarz: