środa, 20 sierpnia 2014

Wedding in fuchsia and a lot of flowers

Hello, everyone!
Veronika  here to share with you my new projects with chipbord I KROPKA. My first work is sunny layout, where I am sitting in bookshop. It is very comfortable to sit and drink coffe in the middle of two-storey shop. The main decoration of this layout chipbord flowers, butterflies, leaves, books with apple covered with glimmer glaze and microbeads. Also I use a chipbord piece that was left after putting off little flowers and use it as a stencil to add a little flowers with texture paste, than colour them and draw the outline of a black gel pen.

Witam wszystkich!
Z tej strony Veronika, chciałabym się podzielić z Wami moimi sierpniowymi projektami z tekturkami I KROPKA. Moją pierwszą pracą jest słoneczny layout, na którym siedzę w księgarni. To bardzo wygodne, że można usiąść i wypić kawę w środku dwupiętrowego sklepu. Główną dekoracją tego LO'sa są tekturki kwiatów, motyli, liści i książek z jabłkiem, które są pokryte glazurą Glimmer i mikrokulkami. Użyłam także tekturki, która została mi po wyciągnięciu kwiatuszków - zastosowałam  ją jako szablon, aby dodać trochę tekstury kwiatów za pomocą pasty. Dodałam kolor i narysowałam szkic czarnym długopisem żelowym.









For decoration I used:
Do dekoracji użyłam:
Szkoła - księgi z jabłkiem
Zwierzęta - motyle z grawerem
Zwierzęta - motyle małe
Zwierzęta - motyle średnie
W jesieni - zawijas
W Sylkowym Ogródku - róże

Another my projects are wedding books in bright fuchsia colour. For two books I used I KROPKA paper with hearts and of course different I KROPKA chipbord. 

Kolejnymi moimi projektami są księgi ślubne w jasnym kolorze fuksji. Do obu ksiąg użyłam I Kropkowego papieru w serca oraz oczywiście I Kropkowe tekturki.

All the elements are covered with a white paint and a lot of snow dry glitter!

Wszystkie elementy są pokryte białą farbą i dużą ilością śnieżnego suchego brokatu!






For decoration I used:
Do dekoracji użyłam:
Ślubne - Para Młoda
Ślubne - Para Młoda - ze złączonymi sercami
OWLove - ornamenty
Atrium - ramka duża owalna
Papier IK PasteLove 02

Thank you for attention!

Dziękuję za uwagę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz