piątek, 25 lipca 2014

Słoneczne wspomnienia / Sunny memories

Witam serdecznie . Pragnę się z Wami przywitać i mam nadzieję, że będzie to wspaniale spędzony czas w DT I Kropka

Hello .I would like to work with you to say hello and I hope it will be a great time in DT I Kropka.

 Dziś chcę pokazać moje ostatnie LO  z pięknymi I-kropkowymi tekturkami

Today I would like to show you my latest LO of beautiful I Kropka chipboard


Zębatkę popsikałam mgiełką, ramka też dostała dwa kolory mgiełki .Zabawne napisy FUN i strzałkę , pierwsze pomalowałam perłową farbką, potem popsikałam mgiełką perłową, i wyszedł bardzo ciekawy kolor i powierzchnia. Użyłam także tekturki z napisem Smile

 Frame got two colors of mist's.  Funny subtitles FUN and arrow, the first I painted paint pearl and sprayed mist pearl, and left a very interesting color and surface. I use also 
chipboard  Smile










Druga praca to uroczy mały ptaszek z drewna , dodałam mu piękne skrzydełka . Całość tuszowałam i dodałam trochę farbki brokatowej

The second work is a charming little bird out of woodand, added beautiful wings. The whole covered up and added some glitter paints 




 
  Pozdrawiam 
Hugs
Marta





2 komentarze: