czwartek, 3 lipca 2014

Na pożegnanie - cukierkowy komplet

Witam Was!
To był bardzo pracowity i kreatywny rok, cieszę się, że mogłam Was przez ten czas inspirować. Niestety to co dobre szybko się kończy...
Lada moment Marta ogłosi nowy zespół projektowy I Kropki. A ja mam dla Was moją ostatnią inspirację.
Przygotowałam album dla dziewczynki wraz z pudełkiem.
Wykorzystałam ikropkową bazę albumową. Na okładce umieściłam tekturki z serii dziecięcejsukieneczka i buciki, wózek oraz imię na zamówienie. W akcencie dodałam moje ulubione serduszka.
Połączyłam papiery z kolekcji Balonik dla siostrzyczki GP z papierami UHK Gallery tym i tym, oraz z różowym arkuszem PasteLove.

Na rogu karty umieściłam konika na biegunach.
A na kolejnej karcie ciuchcię.


Na pudełku również umieściłam imię - zamawiając imię otrzymujemy je w trzech rozmiarach, dzięki temu możemy dobrać odpowiedni rozmiar do projektu.

Dziękuję za ten wspólny rok! :*
Ściskam!

2 komentarze:

  1. śliczny komplet :) smutno, że odchodzisz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik cudny. Te drobne elementy dodają uroku. Szkoda ze odchodzi z :-( ale niestety czasem tak musi być. ...

    OdpowiedzUsuń