niedziela, 16 marca 2014

Gościnna Projektantka - Groszek

Witam Was serdecznie!
Dzisiaj występuję na blogu I Kropki jako gościnna projektantka - bardzo dziękuję za to wyróżnienie, jest mi ogromnie miło :)

Mam na imię Linda, ale w scrapowo-blogowym świecie posługuję się nickiem Groszek :)
Prywatnie jestem mamą dwóch kochanych chłopców - Ignasia (7 l.) i Jeremiego (2 l.), lubię książki, dobrą muzykę i marzę o podróży do Francji, kocham filmy T.Burtona oraz powieści Jane Austen :)

Już ponad cztery lata interesuję się scrapbookingiem i prowadzę swój blog Made by Groszek, do którego serdecznie zapraszam, to moje "trzecie dziecko" ;) Pokazuję tam swoje prace, głównie kartki, ale zdarza mi się zrobić LO'sy, projekty altered art czy mixed media. Wszystko to jest moją wielką pasją i miłością.

Trudno mi jednoznacznie określić swój styl. Lubię prace przestrzenne, z dodatkami, poszarpane, tuszowane, podobają mi się pastele, ale kocham czerń, uwielbiam rozbudowane kompozycje lecz czasami wystarczy tylko kilka elementów i już pracę uważam za skończoną.
Zachęcam Was do obejrzenia moich prac z rewelacyjnych produktów I Kropki

Tag
Użyte materiały:

 Kartka gratulacyjna

Użyte materiały:

Kartka gratulacyjna

Użyte materiały:

Kartka ślubna



Użyte materiały:

Kartka uniwersalna


Użyte materiały:


Pozdrawiam serdecznie :)
Groszek


1 komentarz: