poniedziałek, 17 lutego 2014

Zaproszenia komunijne dla dziewczynki

Witajcie Kochani.
Dzisiaj jestem w zastępstwie Tulipanki i pragnę Wam pokazać wzory zaproszeń komunijnych.

Będzie PasteLovo, różowo i różanie :)

Pierwsze dwa zaproszenia wykonałam na PasteLovych papierach - różowym i szarym.
Uwielbiam to połączenie.
Dodałam kremowe, delikatne różyczki, wycinankową serwetkę i stempelki.
W drugim zaproszeniu dodałam absolutnie cudowne komunijne tekturki
- kielichy z winogronami, które potraktowałam złotym embossingiem.
Hostię zaś zeembossingowałam podwójnie - białym i złotym pudrem.


* * * * * 


* * * * * 

W trzeciej mojej propozycji pokusiłam się o NOWOŚĆ w I Kropce, czyli papierki Galerii Papieru.
Tutaj kolekcja Usłane Różami II, i ponownie wspaniały kielich z winogranami, potraktowany złotym pudrem.
To zaproszenie to wersja absolutnie minimalistyczna.
Nie chciałam zakrywać piękna papieru i jednocześnie przytłumić bardzo ozdobnej tekturki.

Pozdrawiam Was ciepło, wiosennie i słonecznie.
Alexandra


1 komentarz: