wtorek, 3 grudnia 2013

Kartki wyjątkowo nieświąteczne


Witam serdecznie :)
Ja w tym roku postanowiłam zrezygnować z produkcji bożonarodzeniowych kartek, zamierzam zrobić tylko kilka kartek dla bliskich, więc w grudniu będę inspirowała Was nieco mniej świątecznie ;)

Dzisiaj pokażę Wam kartkę jaką przygotowałam z okazji 50 urodzin mojej kochanej Mamy.
Kartka wyjątkowa, bo zrobiona dla wyjątkowej Osoby.

Wykorzystałam mój ulubiony papier PasteLove 01, połączyłam go ze świątecznym arkuszem Śnieżne Dni 02. W akcentach pojawiają się papiery: zielony, pomarańczowy oraz żółty.
Dodałam również przepiękne ornamenty, które pokryłam żółtym embossingiem.


A na pudełku przycupnęły motyle: malutkie i troszkę większe.

I jeszcze kartka z okazji dnia nauczyciela, która zapodziała się na moim dysku. Z powodu przedświątecznej gorączki prezentowej całkiem o niej zapomniałam.
Papiery z kolekcji PasteLove: 01 i 07.
Szkolnego akcentu nadały sówki.



Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. śliczna kartka z sówką :) taka cieplutka i ten delikatny akcent różu :)

    OdpowiedzUsuń