poniedziałek, 2 września 2013

Leśne Poplątajki w akcji :)

Witajcie :)

Pobawiłam się troszkę Leśnymi Poplątajkami i stwierdzam, że są po prostu cudowne. Delikatne, eleganckie i dające wiele możliwości twórczego wykorzystania.

Ja zrobiłam z nimi dwie karteczki. Zobaczcie sami...


Pierwsza kartka - urodzinowa. 
Połączyłam niebieski papier z z szarym oraz zielonym a całość przyozdobiłam żółtymi kwiatami. Gdzieniegdzie zaplątały się również malutkie białe różyczki, które również możecie dostać w sklepie.  Myślę, że ta kolorystyka bardzo do siebie pasuje.

Centralne miejsce zajmuje piękna rameczka.





 Druga kartka - rocznicowa. 
Piękna rocznica 40 lat po ślubie musiała zostać elegancko oprawiona. PasteLove 02 idealnie zgrał się z PasteLove 04. Elegancji dodają również poplątajkowe dekory. Jeden został w całości i zajął centralne miejsce na kartce drugi zaś został pocięty i przyozdabia kompozycję kwiatową białych i różowych kwiatów. 




I to wszystko na dzisiaj :)

Do zobaczenia


2 komentarze: